2009. július 19., vasárnap

Ribizli, meg minden más :)

Ribizli lekvár főzésre az adja csak a fejét, aki nem olyan mint én, tehát baromi türelmes, szeret minden egyes szemet megfogni éa bíbelődni a cuccal. Láttam már ribizli bokrot, na de azon fürt szerűen csüngtek egy ágon rengeteg gyümölcs, na most a mi kis rokonunk kertjében is van több bokor, de a csüngések sokkal kissebbek, ráadásul ritkábbak is, persze közben az áradás miatt elszaporodott szúnyogok alig várták, hogy végre valaki melegévrű testvér arra sétáljon és lecsaphasanak. A dolgok ezen része volt a legkellemetlenebb, még a farmeron keresztűl is összecsípkedtek, pedig készültem, kabátot is vettem, így maradt a kezem és az arcom. tehát keresgéltem, szedtem, és közben próbáltam sietni és nagyon gyorsan mozogni, hogy minél kevesebb tudjon rajtam sikeres leszállást végrehajtani és megcsapolni. Kívülről látva engem biztosan mókás látvány lehettem. :) csak én nem élveztem és persze millió pókháló, bogár mindenféle :S. Na aztán itthon szemenként kiválogatni az épeket, leszedni a száráról stb. ez egy újabb móka, egy idő után jojózik az ember szeme, néha felvisítottam egy egy kóbor fűbemászó előbukkanására, és egyszer csak végeztem azzal a kb. 2.5kg ribizlivel,ami így első hallatra nem is sok, de elkészíteni annál inkább, becukroztam, holnap már csak megfőzöm és üvegekbe töltöm. Mondtam is itthon, hogy ezt aztán úgy enni mint ha a gyémántból lenne minden kiskanál :) Még mindig viszket mindenem, persze ilyenkor beképzelek magamon mászó kullancsot, bogarat és mindenfélét, de majd holnapra elmúlik.
Szedtem gyönyörűséges barackot is, azt mennyivel kellemesebb lesz majd megcsinálni. :)

Mivel holnap kezdem a fogyókúrát, természetesen már jó előre éhes vagyok :)))
Úgy ennék pl. big mac super size menüt, meg hasonlókat, de hát így a válság idején nyaralás előtt anyagilag sem kéne, meg hát nem biztos, hogy előtte este bezabálva kéne a fogyókúrát folytatni, hátha csak éhesebben kelek, mert nagyobb lesz a kontraszt. :) de azért valamit nézek.:)

Készülünk a nyaralásra, legalább is én nagyon, még csak fejben, hogy mikre lesz szükségünk, illetve kimostam mindent, bár addig még kell majd pörgetnem 1-2 adagot tuti...
Nagyon jó lesz, tudom ezt már írtam, de szülés óta nem voltam ennyi időre még el a "vadiúj" családommal nyaralni :))))

0 megjegyzés:

Love is...
© Sophie hétköznapjai... - Template by Blogger Sablonlari - Font by Fontspace