2009. augusztus 11., kedd

"mindenféle"

Rég nem írtam.. annyi minden történt azóta, hogy nem is fogok tudni már mindenről beszámolni, ami lehet nem is baj :)

A rossz hír, hogy a barátnőm elvesztette a kisbabáját :((( és ezért innen is sok sok gyógyító puszit küldök neki és kívánom, hogy a következőnél minden rendben legyen, de most legfőképpen azt, hogy helyrejöjjön és minél hamarabb túltegye magát a történteken!!!

A jó hír, hogy Anyu mindjárt jön és hoz nekünk tökfőzeléket, igen-igen, imádom a tökfőzeléket sokakkal ellentétben, és ahogy anyu csinálja, úgy nem tudja senki más :)
Jó hír még, hogy ugyan olyan lökött vagyok, mint voltam a szünet előtt :)))
A nyaralás kárpázatosan eszéletlenül nagyon jó volt, lehet hogy majd mellékelek képet is.

Ma hallottam a következőt:
W. I. F. E. = Washing. Ironing. Fucking. Etc.
:)))))
valaki elmebeteg hímsoviniszta találhatta ki a vezetői székben a sok semmittevés közepette :D


Nehéz visszatérni a mindennapok szürkeségébe, se nekem se a gyereknek se senkinek nem megy olyan könnyen... a lányomnak annyi energiája van, hogy lasssan beiratom valamit sportolni, hegyet mászni, vagy bárhova akik garantálni tudják, hogy energiái nagy részét ott levezetik :) Félelmetes a duracell nyuszi kutya füle hozzá képest, és ha nem gondoskodom neki folyton valami programról, akkor látványosan unatkozik és ugrál a fejemen... áááááá :D

Annak ellenére, hogy egy gyerekkel sem bírok ősz végefelé tervezzük majd a második lurkó "gyártását" kicsi a rakás nagyot kíván alapon :D
Kész öngyilkosság ez, de mégis a legjobb dolog ami az emberrel az életben történhet!!! :)

Szeptember 17-én persze pont a névnapomon, mikor máskor műtenek az epémmel( két kis "tünci-bünci" kövecske) persze csak és kizárólag azért vetetem ki őket, mert olyan kíváncsi vagyok rájuk és így az életben nem láthatom őket... ááááááááá muszáj ezt poénosan felfogni, nagyon félek az 1 órás altatástól :S, de majd csak túlélem valahogyan... az tartja bennem a lelket, hogy ha életben maradok, akkor nem lesz több görcsroham és nekilátunk a babaprojektnek is :D

Most befejezem, mert időközben megérkezett a tökfőzi és ugye fogyózgatom is és már kopognak a szemeim, mert egész nap erre vártam :D

0 megjegyzés:

Love is...
© Sophie hétköznapjai... - Template by Blogger Sablonlari - Font by Fontspace