2009. július 15., szerda

Sziasztok,

már, ha van valaki akit érdekel majd ez a sok zagyvaság, és mindenféle, amiket itt összehordok elsősorban magamnról, az életemről, hogy hogyan látom a világot. Nehéz volt nagyon címet is adnom neki. Régen rengeteg kis füzetet írtam tele amit most egy pénzkazettában őzök szigorúan lezárva, se a páromnak se nenkinek nincs hozzáférései lehetősége, hiszen amiket ott leírtam az szigorúan bizalmas. Manapság már mennyit változott a világ, az emberek a netre teszik fel naplójukat, persze nyílván tudva, hogy azt majd mások is olvassák, ami valahol félő, hiszen név és személyes adatok nélkül ugyan, de mégis kiadom magam és megtudsz rólam olyanokat, amiket nem biztos, hogy szeretnék, már pedig ha valóban írni szeretnék, erős kontroll mellett nem látom értelmét, tehát értesülni fogsz a kudarcaimról, negatív élményeimről, megtudod mi a "keresztem" :) stb... Más részről viszont jó érzés, hogy vannak emberek akik elolvassák, esetleg egyetértenek, vagy azt mondják, hogy igen, én is pont ebben a cipőben járok, vagy csak egyáltalán felkeltem az érdeklődésedet és elkezd majd érdekelni, hogyan alakul az életem. :)
Ez csak egy szösszenetnyi kis bevezető volt a sűrűjébe is hamarosan belevágok.

0 megjegyzés:

Love is...
© Sophie hétköznapjai... - Template by Blogger Sablonlari - Font by Fontspace