2009. október 14., szerda

Szép éjjelt Mindenkinek, aki már alszik, és aki ébren van annak, is.
Mostanában mindig éjjel élem az életem, hajnalokig fent vagyok és internetezem. Válaszolgatok a fórumokon, tegnap óta megint blogot is írok :) nézegetem az internetes aukciós oldalakat, olvasgatok, híreket egyebeket, mint régen, mikor még nem volt a kislányom, egy különbséggel, hogy akkor napközben is ráértem erre :)
Elfáradtam, Zsuzsi nevű barátnőm példájára és receptjére amit megosztott velem, Anyukámmal egész nap egy zakuska nevű ételt készítettünk, lett sok sok üveg belőle és nagyon nagyon fini :) Jó lesz a téli napokon egy kis pirítósra kenve eleszegetni, ugyan addig rá nem járunk és el nem fogy. Bár szeretnénk még csinálni, csak picit másképpen.
Idén nyáron életemben először, rengeteg dolgot tettem el, sosem hittem volna, és úgy belejöttem, hogy most még anyunál lesz körte meg alma és már jeleztem, hogy én is kérek belőle, elteszem azt is befőttnek, lekvárnak bárminek :D

A műtétem óta először most szombaton megyek bulizni majd pár barátnőmmel, nagyon várom már, nem mondom hogy alkoholmentes nap lesz, de persze csak a hideg miatt :D

Na még egy picit olvasgatok, aztán megkeresem az ágyikóm én is, mint azt már sokan mások is tették korábban :)

0 megjegyzés:

Love is...
© Sophie hétköznapjai... - Template by Blogger Sablonlari - Font by Fontspace