2009. november 4., szerda

Ezt most olvastam, azért teszem itt közzé, mert rengetegen használnak msn-t, és én is láttam már a szóban forgó hirdetést.

Vigyázzatok! Aki a Windows Live Messenger-t használja az msn-hez,
annak a lap alján időnként megjelenik egy IQ-teszt. Ez egy nagy
átverés!!!!! Ha rákattintasz és megcsinálod a feladatot, a
telefonszámodat fogja kérni "a válasz" megküldéséhez. Ha itt
megadod a számodat és a tovább gombra kattintasz, kapsz egy sms-t
és ebben a pillanatban 1.080,- forintot (Ezernyolcvan forintot)
levonnak a kártyádról, előfizetésedről! Innentől kezdve az
IQ-tesztről már szó sincs, hanem tagja lettél a "dada klubnak", és
ami a legszörnyűbb: HETENTE le fog vonni újabb 1.080,- forintokat
a rendszer, egészen addig, amíg ki nem lépsz a
dadából. De kilépni sem egyszerű, mert a honlapon nincs rajta,
hanem egy telefonos automatát hívogathatsz munkaidőben. Szóval ez
a jelenlegi LEGNAGYOBB CSALÁS ami kimondottan a diákságot célozta!


Rég nem írtam megint, visszavonultam a barlangomba téli álmot aludni :) , bejöttek ezek a hidegek is, a hátam közepére sem kívánom és különben is mikor lesz már végre tavasz. :(((
Nyakunkon a karácsony is, de valahogyan még olyan messzinek tűnik, annyi minden van addig, és annyi minden kifizetnivaló, idén többek között a válság miatt nem kerül majd annyi mint a korábbi években ez már biztos, mint ahogyan sok-sok ezer családban sem. Remélem visszatalálunk önmagunkhoz, a valódi értékeket újra felfedezzük és megtaláljuk az életben. Ez a válság talán végre valahára felnyitja az emberek szemét, hogy az anyagi javak, a fogyasztás élvezete, nem valódi értékek, nem ez az ami igazán számít, hanem talán újra előtérbe kerül az egészség, a szeretet, a másik segítése és elfogadása, egyáltalán, hogy észrevegyük a környezetünket, mert manapság a szomszédainkat sem ismerjük, sőt, az emberek annyira elidegenedtek egymástól, hogy más családon belül sem "menő" egymás segítése és az összetartás érzete. Bízom benne, hogy változik majd egy kicsit a világ és jobban sajátomnak érezhetem a kort amiben élek.

0 megjegyzés:

Love is...
© Sophie hétköznapjai... - Template by Blogger Sablonlari - Font by Fontspace